Rutin för telefoner

Telefoner som vi har på Medpro är
•    Fasta Bordstelefoner
•    Bärbara Gigaset Telefoner
•    Mobiltelefoner


Bordstelefoner och bärbara Gigaset går via nätverket som vi har på enheterna.
Om en telefon har problem som t.ex:
•    Går ej att ringa
•    Displayen funkar ej
•    Finns inget nätverk
•    Hör inget
•    Problem med inställningar


Testa först att starta om telefonen genom att dra ut kontakten ur väggen och låta det vara så i ett par minuter och sen kan ni sätta tillbaka kontakten. Sen måste ni också se till att kablarna är rätt kopplade i telefonen, ibland räcker det med att man flyttar lite på telefonen så kan en kabel hoppa ur. Skulle inte något av detta funka så ska ni först ringa till SOLUNO SUPPORT, 010-410-5000. Soluno kan felsöka problemet och sen hjälpa er direkt med dem problemen ni har. Soluno svarar oftast snabbt och har alltid lösning på problemet.


Röstbrevlåda, kopplingar och hur det fungerar? Ring Soluno Support.

Är det så att Soluno har svårt med att lösa ett problem så kan ni ringa Nino, 0722220355. Han kan gå vidare med problemet och försöka lösa det.


Skulle flera telefoner vara nere på enheten och att det är ett större problem så kan ni kontakta Nino som får försöka ordna det hela och se vad problemet är.

Soluno support - 010-410-5000
Nino Sahinovic - 0722220355

Uppdaterat 181126 / Nino